سکوت...
درباره وبلاگ

قدمتون رو چشم ما گذاشتید دوستان... خوش امدید....
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 181
بازدید کل : 6704
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



جدیدترین کد آهنگ

baby &amir kocholoo69
اقیانوس ارام بزرگترین است و ارام باش تا بزرگترین باشی
27 مهر 1389برچسب:, :: 11:5 ::  نويسنده : rasool       

من سکوت خویش را گم کرده ام


لاجرم در این هیاهو گم شدم

 

 

من که خود افسانه می پرداختم


عاقبت افسانه مردم شدم

 

 

ای سکوت ای مادر فریاد ها


ساز جانم از تو پر آوازه بود 

 

 

 تا در آغوش تو ، راهی داشتم


چون شراب کهنه شعرم تازه بود

 

 

در پناهت برگ و بار من شکفت


تو مرا بردی به شهر یاد ها 

 

 

 من ندیدم خوشتر از جادوی تو


ای سکوت ای مادر فریاد ها

 

 

گم شدم در این هیاهو گم شدم


تو کجایی تا بگیری داد من

 

 

گر سکوت خویش را می داشتم


زندگی پر بود از فریاد من

 

                                                 <<  فریدون مشیری >>



تسبیح بسیار زیبا از سنگ شفا بخش کوارتز صورتی  ساعت Led پوما - ساعت مخفي پوماعطر جنیفر لوپز

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: